W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe pięciu największych nadawców radiowych wyniosły 1,11 mld zł i były wyższe o 13,9 proc… w stosunku do wyników z tego samego okresu 2009 r. Liderem rynku w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. była Grupa RMF, która uzyskała 357,5 mln zł przychodów z reklam – o 32,57 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ub.r. Niewiele mniejsze wpływy miał Eurozet, któremu reklamy zapewniły 298,3 mln zł zysku (12,81 proc. wzrostu). Trzecie
W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe pięciu największych nadawców radiowych wyniosły 1,11 mld zł i były wyższe o 13,9 proc… w stosunku do wyników z tego samego okresu 2009 r.
Liderem rynku w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. była Grupa RMF, która uzyskała 357,5 mln zł przychodów z reklam – o 32,57 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ub.r.
Niewiele mniejsze wpływy miał Eurozet, któremu reklamy zapewniły 298,3 mln zł zysku (12,81 proc. wzrostu). Trzecie miejsce należało do Grupy Radiowej Time z 227,6 mln zł przychodu (więcej o 2,49 proc.).
Agora SA zarobiła na reklamach 116,5 mln zł (spadek o 4,39 proc.), a Polskie Radio – 84,9 mln zł (20,17 proc. wzrostu).
Dane, przygotowane dla Mediarun.pl przez firmę Expert Monitor, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Grupa RMF ogłosiła nowy cennik
– Coraz więcej kobiet słucha radia
– Najwięcej na reklamach zarabia TVN