Tomasz Dembiński został szefem działu Strategy & Development w agencji reklamowej San Markos. Wzmocnienie działu Strategy & Development jest związane z rozszerzeniem kompetencji agencji San Markos o działania z zakresu doradztwa strategiczno-biznesowego. Dział pracuje nad nowymi rozwiązaniami dla stałych i potencjalnych klientów agencji. Jednym z nich, już wprowadzonym na rynek, jest Raport Sponsoringowy, czyli o
Tomasz Dembiński został szefem działu Strategy & Development w agencji reklamowej San Markos.
Wzmocnienie działu Strategy & Development jest związane z rozszerzeniem kompetencji agencji San Markos o działania z zakresu doradztwa strategiczno-biznesowego.
Dział pracuje nad nowymi rozwiązaniami dla stałych i potencjalnych klientów agencji. Jednym z nich, już wprowadzonym na rynek, jest Raport Sponsoringowy, czyli ocena pozycji i potencjału działalności sponsoringowej. Raport jest opracowywany na podstawie badania określającego stopień efektywności prowadzonych działań sponsoringowych na tle konkurencji. Stanowi zatem rekomendację biznesową, w które działania sponsoringowe warto inwestować by korespondowały one z realizacją celów biznesowych firmy.
Tomasz Dembiński pełnił dotychczas funkcję client service directora.
ŁM
Zobacz także:
– Kompan.pl wypozycjonował Komorowskiego
– ARBOinteractive oferuje reklamę w grach