Rusza kolejna odsłona kampanii „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami” ING Banku Śląskiego. Kampania konta internetowego rozpoczęła się w maju. Od 16 lipca emitowane obecnie reklamy zostaną zastąpione dwoma nowymi spotami. Bohaterami bajek stali się Indianin i Samuraj, którzy opowiadają historie w swoich językach. W roli tłumacza wystąpił Marek Kondrat. W kolejnej odsłonie kampanii wykorzystane zostaną: telewizja,

Rusza kolejna odsłona kampanii „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami” ING Banku Śląskiego.

INGKampania konta internetowego rozpoczęła się w maju. Od 16 lipca emitowane obecnie reklamy zostaną zastąpione dwoma nowymi spotami. Bohaterami bajek stali się Indianin i Samuraj, którzy opowiadają historie w swoich językach. W roli tłumacza wystąpił Marek Kondrat.

W kolejnej odsłonie kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, internet, prasa, outdoor i kino.

Autorem kampanii jest agencja Brain, media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.


mediarun

ŁM

Zobacz także:

Ekologiczna kampania dla Ministerstwa Środowiska

Suzuki w nowym serialu TVP

W Heyah dostajesz za nic

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj