Grupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio Zet i Chilli Zet. Przetarg, który został ogłoszony przez Eurozet w czerwcu br. wygrała agencja Brasil. Pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu. Brasil przygotowało najciekawszą propozycję strategiczno-kreatywną dla marek Radio Zet i Chilli Zet – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.
Grupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio Zet i Chilli Zet.
Przetarg, który został ogłoszony przez Eurozet w czerwcu br. wygrała agencja Brasil. Pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu.
– Brasil przygotowało najciekawszą propozycję strategiczno-kreatywną dla marek Radio Zet i Chilli Zet – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.
Zwycięska agencja podpisze z Grupą Eurozet roczny kontrakt na obsługę reklamową marek Radio Zet i Chilli Zet.
Agencja Brasil znana jest m.in. z przygotowania kampanii reklamowej Netii z udziałem Tomasza Kota, która została nagrodzona w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Stacje radiowe zarobiły ponad 1 mld zł
– Grupa RMF ogłosiła nowy cennik