O północy z niedzieli na poniedziałek (6 września) Radio Zet zmienia identyfikację wizualną. Stacja zachowa swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Do logotypu dołączono również nowy slogan „Czujesz i wiesz”. Zdaniem przedstawicieli stacji nowa identyfikacja została unowocześniona, ale zachowała w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego. Wprowadzono pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy

O północy z niedzieli na poniedziałek (6 września) Radio Zet zmienia identyfikację wizualną.

Stacja zachowa swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Do logotypu dołączono również nowy slogan „Czujesz i wiesz”.

Zdaniem przedstawicieli stacji nowa identyfikacja została unowocześniona, ale zachowała w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego. Wprowadzono pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy lekkiej modyfikacji.

Zmiana jest związana z nowym pozycjonowaniem radia. Rozgłośnia zapowiada, że wraca do swoich korzeni i chce być stacją dla dorosłych Polaków. Nowa grupa docelowa Radia Zet to 28-49 lat.

Elementem nowej strategii marki ma być slogan „Czujesz i wiesz”, który ma symbolizować rozrywkę, emocje oraz „bycie na bieżąco”. – Chcemy, żeby Radio Zet było nie tylko źródłem dobrej muzyki, ale także dostarczało ciekawych informacji i wiedzy
na temat świata. Tego oczekują nasi słuchacze – wyjaśnia Mateusz Kirstein, redaktor naczelny rozgłośni.

Nowy logotyp Radia Zet opracowała agencja Mamastudio.


Ł. Macheta

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

ARBOinteractive dogania Google

Jesień w TVN Turbo ze Stevenem Seagalem

14 kanałów HD za darmo w UPC

,21,5235,1283598392

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj