O północy z niedzieli na poniedziałek (6 września) Radio Zet zmienia identyfikację wizualną. Stacja zachowa swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Do logotypu dołączono również nowy slogan „Czujesz i wiesz”. Zdaniem przedstawicieli stacji nowa identyfikacja została unowocześniona, ale zachowała w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego. Wprowadzono pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy
O północy z niedzieli na poniedziałek (6 września) Radio Zet zmienia identyfikację wizualną.
Stacja zachowa swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Do logotypu dołączono również nowy slogan „Czujesz i wiesz”.
Zdaniem przedstawicieli stacji nowa identyfikacja została unowocześniona, ale zachowała w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego. Wprowadzono pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy lekkiej modyfikacji.
Zmiana jest związana z nowym pozycjonowaniem radia. Rozgłośnia zapowiada, że wraca do swoich korzeni i chce być stacją dla dorosłych Polaków. Nowa grupa docelowa Radia Zet to 28-49 lat.
Elementem nowej strategii marki ma być slogan „Czujesz i wiesz”, który ma symbolizować rozrywkę, emocje oraz „bycie na bieżąco”. – Chcemy, żeby Radio Zet było nie tylko źródłem dobrej muzyki, ale także dostarczało ciekawych informacji i wiedzy
na temat świata. Tego oczekują nasi słuchacze – wyjaśnia Mateusz Kirstein, redaktor naczelny rozgłośni.
Nowy logotyp Radia Zet opracowała agencja Mamastudio.
Ł. Macheta
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– ARBOinteractive dogania Google
– Jesień w TVN Turbo ze Stevenem Seagalem
,21,5235,1283598392