Najnowsze badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” wskazuje dzienniki ogólnopolskie jako najczęściej cytowane media. Liderem rankingu pozostaje Rzeczpospolita, na którą w kwietniu br. media powoływały się 1089 razy. Pomimo spadku w stosunku do marca br., (o 491 pkt.) Rzeczpospolita nadal mocno wyprzedza Gazetę Wyborczą, która cytowana była 663 razy (spadek o 148 pkt.). Podium zamyka Dziennik Gazeta Prawna cytowany 488 razy.

Najnowsze badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” wskazuje dzienniki ogólnopolskie jako najczęściej cytowane media.

Liderem rankingu pozostaje Rzeczpospolita, na którą w kwietniu br. media powoływały się 1089 razy. Pomimo spadku w stosunku do marca br., (o 491 pkt.) Rzeczpospolita nadal mocno wyprzedza Gazetę Wyborczą, która cytowana była 663 razy (spadek o 148 pkt.). Podium zamyka Dziennik Gazeta Prawna cytowany 488 razy.

W rankingu wysoką pozycję zajmują stacje telewizyjne i radiowe. TVN24 cytowany 457 zajmuje czwartą pozycję, zaraz za nim znajduje się radio RMF FM, na który media powoływały się 309 razy. Tuż za nimi uplasowały się Radio Zet (212), Tok FM (204) i TVN (177).

Kolejne miejsca w kwietniowym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce zajęły: Puls Biznesu (153), dziennik Polska (153 cytowań), Newsweek (139), Wprost (120) oraz Nasz Dziennik (108).

Pierwszą piętnastkę najbardziej opiniotwórczych mediów uzupełniły Parkiet (96) i Fakt (79 powołań).

Nowością w raporcie jest ranking powołań przygotowany dla regionalnych stacji radiowych i telewizyjnych. Rozgłośnią regionalną, na którą najczęściej powoływały się inne media było w kwietniu Radio Szczecin.

W kwietniu media zdominowały informacje dotyczące katastrofy pod Smoleńskiem. Był to zdecydowanie najczęściej pojawiający się temat powołań (prawie 25 proc. całości).

K. Gembalik

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz takze:

12% abonentów nie czyta umów

PKO BP promuje kredyt hipoteczny

Majka popularniejsza niż BrzydUla

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj