Sieć restauracji KFC wprowadziła do swojego menu nową pozycję – kanapkę Grander Texas. Powiększeniu oferty restauracji towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa oraz konkurs internetowy, w którym każdy ma szansę wcielić się w rolę poszukiwanego listem gończym Grandera. 30-sekundowe spoty promujące nową kanapkę wyświetlane będą do 27 sierpnia na antenie największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, Polsat 2, w kanałach tematycznych Polsatu,

Sieć restauracji KFC wprowadziła do swojego menu nową pozycję – kanapkę Grander Texas.

Powiększeniu oferty restauracji towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa oraz konkurs internetowy, w którym każdy ma szansę wcielić się w rolę poszukiwanego listem gończym Grandera.

30-sekundowe spoty promujące nową kanapkę wyświetlane będą do 27 sierpnia na antenie największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, Polsat 2, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Turbo, TVN Warszawa, TV4, kanałach At Media oraz Discovery.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiony został serwis www.grandertexas.kfc.pl, na którym m.in. prowadzony jest konkurs dla konsumentów. Tworząc swój własny portret pamięciowy, co tydzień można wygrać aparat cyfrowy oraz darmowe zaproszenia do restauracji KFC. Konkurs „Zrób portret” potrwa do 13 września, a informacje na temat zasad jego zasad znaleźć można na stronie internetowej dedykowanej promocji.

Autorem kreacji kampanii telewizyjnej jest agencja Red8 Communications Group. Strona internetowa oraz materiały POS przygotowane zostały przez agencję FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Grander Texas dostępny jest we wszystkich restauracjach KFC na terenie Polski w cenie 10,99 zł.

JK

Zobacz także:

Kontrowersyjna kampania „Zimny Lech” Lechowi nie zaszkodzi

BizOn media w serwisie Polityka

Według MPG rynek reklamowy w Polsce rośnie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj