Dom mediowy Innovations zaplanował i zakupił media do kampanii wprowadzającej na rynek mobilną aplikację Gagabox. Gagabox jest mobilną aplikacją, która umożliwia słuchanie radia w telefonach komórkowych (Nokii i iPhone). Użytkownicy znajdą w niej wiele stacji radiowych – tradycyjnych i internetowych – m.in. Polskie Radio, RMF, studenckie Radio Kampus, radio Wnet, Tok FM; wiele stacji tematycznych – m.in. Radio Grunge; oraz stacje polonijne, jak działające w Wielkiej Brytanii
Dom mediowy Innovations zaplanował i zakupił media do kampanii wprowadzającej na rynek mobilną aplikację Gagaxbox.
Gagabox jest mobilną aplikacją, która umożliwia słuchanie radia w telefonach komórkowych (Nokii i iPhone). Użytkownicy znajdą w niej wiele stacji radiowych – tradycyjnych i internetowych – m.in. Polskie Radio, RMF, studenckie Radio Kampus, radio Wnet, Tok FM; wiele stacji tematycznych – m.in. Radio Grunge; oraz stacje polonijne, jak działające w Wielkiej Brytanii Radio Orła.
Dom mediowy Innovations odpowiada za zaplanowanie i zakup mediów do kampanii wprowadzającej. Uruchomiona 19 lipca kampania uwzględnia komunikację na serwisach mobilnych (Onet lajt oraz m.Gazeta.pl), w internecie (pakiet Superbrands sieci Arbo) oraz na blogach i internetowych serwisach skierowanych do fanów zaawansowanych technologicznie telefonów komórkowych i aplikacji.
Aplikację Gagabox stworzyła firma M2Sphere, powiązaną kapitałowo z firmą SpeedUp Group, założoną przez grupę menedżerów wywodzących się z agencji reklamowej Tequila/Polska (TBWA Group) – Bartłomieja Golę, Michała Lehmanna, Marcina Paprockiego i Arkadiusza Piechockiego.
Dom mediowy Innovations wraz z agencją reklamową Crazy Mouse oraz firmą Metropolis tworzy strukturę grupy marketingowej Innovations Communications Group.
JK
Zobacz także:
– Abra z letnią kampanią reklamową
– Samuraj i indianin reklamują bank
– Ekologiczna kampania dla Ministerstwa Środowiska