Eurotel za 260 tys. zł kupuje prawa do sieci Solex – agencyjnej sieci platformy n z 28 lokalizacjami. Po transakcji z firmą Solex Eurotel będzie zarządzał w sumie 68 punktami sprzedaży. 13 kwietnia br. zawarta umowa pomiędzy Eurotel a Solex zakłada przeniesienie na rzecz Eurotel praw i obowiązków związanych z prowadzeniem sieci agencyjnej platformy n („Sieć Solex”).

Eurotel za 260 tys. zł kupuje prawa do sieci Solex – agencyjnej sieci platformy n z 28 lokalizacjami. Po transakcji z firmą Solex Eurotel będzie zarządzał w sumie 68 punktami sprzedaży.

13 kwietnia br. zawarta umowa pomiędzy Eurotel a Solex zakłada przeniesienie na rzecz Eurotel praw i obowiązków związanych z prowadzeniem sieci agencyjnej platformy n („Sieć Solex”).

Umowa została zawarta pod warunkiem kontynuacji działalności Sieci Solex przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, oraz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia skutecznego połączenia ITI Neovision z innym podmiotem, o ile dojdzie do tego połączenia w czasie roku od dnia zawarcia umowy. Cena za przeniesienie praw do Sieci Solex wynosi 258.300 zł brutto.

W związku z zawarciem opisanej umowy spółka Solex nie może prowadzić bezpośrednio lub pośrednio żadnej działalności konkurencyjnej wobec Eurotel, polegającej na sprzedaży towarów i usług w ramach sieci platformy n należącej do ITI Neovision.

– Zwiększenie zaangażowania w sieć sprzedaży platformy n to znaczące wydarzenie dla Grupy Eurotel, zmierzające do dalszej dywersyfikacji źródeł przychodów Grupy – mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel.

– Obecna transakcja umożliwia naszej spółce wejście do grupy największych partnerów tego operatora (ITI Neovision). Zwiększa także jej stabilność, zwłaszcza w kontekście przyszłej fuzji miedzy Cyfrą Plus i ITI Neovision. Dodatkową korzyścią z punktu widzenia Grupy Eurotel jest posiadanie działającej równolegle sieci punktów sprzedaży, w której można oferować nowe produkty czy usługi, takie jak Heyah, czy telefony bezabonamentowe i akcesoria – dodaje Basiński.

Eurotel jest dilerem operatora T-Mobile i obsługuje prawie 200 punktów sprzedaży tej marki. Jest także dilerem sieci Play (obsługując w sumie ponad 110 punktów). Kilka tygodni wcześniej – na przełomie listopada i grudnia Eurotel nabył 33 proc. udziałów w spółce Media System, działającej w segmencie telesprzedaży („call-center”).


MI

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj