Instytut Rozwoju Reklamy realizuje dla Ministerstwa Środowiska ogólnopolską kampanię informacyjno – edukacyjną. W oparciu o strategiczne założenia kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”, Instytut Rozwoju Reklamy opracował ogólnopolską kampanię prasową na rzecz zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków. Kampania realizowana przez IRR porusza cztery kluczowe problemy, związane bezpośrednio z powstawaniem dzikich wysypisk, spalaniem odpadów w
Instytut Rozwoju Reklamy realizuje dla Ministerstwa Środowiska ogólnopolską kampanię informacyjno – edukacyjną.
W oparciu o strategiczne założenia kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”, Instytut Rozwoju Reklamy opracował ogólnopolską kampanię prasową na rzecz zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków. Kampania realizowana przez IRR porusza cztery kluczowe problemy, związane bezpośrednio z powstawaniem dzikich wysypisk, spalaniem odpadów w paleniskach domowych, segregowaniem odpadów oraz zapobieganiem wytwarzania śmieci.
Zakres działań obejmuje stworzenie projektów graficznych reklam prasowych oraz materiałów niestandardowych – Katechizmu Ekologicznego, zakładki w formie insertu oraz banderoli. IRR opracował również komunikację dla Ministerstwa Środowiska, tworząc serię rubryk edukacyjnych, dotyczących poszczególnych zagadnień, umieszczanych w różnych tytułach prasowych.
Celem działań jest podniesienie świadomości ekologicznej odbiorców kampanii w zakresie właściwego postępowania z odpadami oraz aktywnej ochrony środowiska naturalnego. Działania informacyjno – edukacyjne współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Kampania rozpoczęła się w lipcu i potrwa do października 2010 roku. Za wykup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media.
Działania prowadzone w prasie stanowią kontynuację trwającej kampanii ATL, realizowanej równolegle w TV.
JK
Zobacz także:
– San Markos poszerza kompetencje