Od października w Multikinie nie zobaczymy już reklam wyświetlanych z taśmy 35 mm. Sieć zapowiada nową jakość kina cyfrowego, gdzie obraz i dźwięk emitowany jest z kinowych projektorów cyfrowych lub projektorów multimedialnych o wysokiej rozdzielczości. Zamiana projektorów analogowych na projektory cyfrowe gwarantuje reklamodawcom lepszą jakość obrazu i dźwięku, wielokrotnie niższe koszty produkcji i dużą elastyczność planowania kampanii. Koniec taśmy 35 mm w reklamie – to

Od października w Multikinie nie zobaczymy już reklam wyświetlanych z taśmy 35 mm.

Sieć zapowiada nową jakość kina cyfrowego, gdzie obraz i dźwięk emitowany jest z kinowych projektorów cyfrowych lub projektorów multimedialnych o wysokiej rozdzielczości.

– Zamiana projektorów analogowych na projektory cyfrowe gwarantuje reklamodawcom lepszą jakość obrazu i dźwięku, wielokrotnie niższe koszty produkcji i dużą elastyczność planowania kampanii. Koniec taśmy 35 mm w reklamie – to również koniec kosztów związanych z utylizacją kopii – informuje Multikino w komunikacie prasowym.

Dzięki technologii cyfrowej każdy materiał (film, zwiastun, spot reklamowy) będzie można obejrzeć w identycznej jakości nawet po tysiącu projekcji.

W chwili obecnej prawie 65% sal kinowych sieci Multikino jest wyposażone w kinowe projektory cyfrowe marki
Christie lub Barco. W pozostałych salach emisja reklam będzie odbywać się z projektorów multimedialnych HD firmy
Sharp.


Ł. Macheta

Zobacz także:

Marka Tefal wspomaga UNICEF

Setlak PR dla 4Life Direct

Seria ekskluzywnych kabin prysznicowych S700 marki Koralle

,21,5332,1284544225

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj