Sprzedażą reklamy w serwisie Polityka zajmie się internetowa sieć reklamowa BizOn media. Do tej pory serwis był obsługiwany przez sieć IDMnet. Ze strony Polityki osobą odpowiedzialną za współpracę z BizOn media jest Katarzyna Zawisza. Do jej zadań należy także sprzedaż bezpośrednia, przeprowadzanie konkursów i akcji specjalnych na www.polityka.pl. Zawisza dołączyła do zespołu w maju 2010 r. Wcześniej zajmowała się planowaniem i zakupem mediów m.in. w ACR,

Sprzedażą reklamy w serwisie Polityka zajmie się internetowa sieć reklamowa BizOn media.

Do tej pory serwis był obsługiwany przez sieć IDMnet.

Ze strony Polityki osobą odpowiedzialną za współpracę z BizOn media jest Katarzyna Zawisza. Do jej zadań należy także sprzedaż bezpośrednia, przeprowadzanie konkursów i akcji specjalnych na www.polityka.pl .

Zawisza dołączyła do zespołu w maju 2010 r. Wcześniej zajmowała się planowaniem i zakupem mediów m.in. w ACR, ZenithOptimedia oraz Initiative Media.

JK

Zobacz także:

Według MPG rynek reklamowy w Polsce rośnie

V2Media niestandardowo dla Volvo

Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj