Rusza AdAhead, nowa marka w ramach grupy ARBOinteractive, która oferuje produkty reklamowe z zakresu mobile, gier i innych rozwiązań niestandardowych. Pierwszym produktem oferowanym przez AdAhead Games jest reklama w grze Football Challenge 2010, dostępnej na stronie Sport.TVP.pl. Gra FC:10 to symulator rozgrywek piłki nożnej. Mecze rozgrywane są z komputerem oraz innymi internautami na wirtualnym stadionie stworzonym w technologii 3D.

Rusza AdAhead, nowa marka w ramach grupy ARBOinteractive, która oferuje produkty reklamowe z zakresu mobile, gier i innych rozwiązań niestandardowych.

Pierwszym produktem oferowanym przez AdAhead Games jest reklama w grze Football Challenge 2010, dostępnej na stronie Sport.TVP.pl. Gra FC:10 to symulator rozgrywek piłki nożnej. Mecze rozgrywane są z komputerem oraz innymi internautami na wirtualnym stadionie stworzonym w technologii 3D.

Reklamodawca ma możliwość wyboru między kilkunastoma formami promocji, jak umieszczenie logotypu na planszach rozpoczynających grę, prezentujących statystyki itd., sponsorowanie profilu gracza, różnego typu powierzchnia reklamowa na trybunach, czy animowana reklama na dachu stadionu.

Przewidywany zasięg gry to 100 tys. użytkowników. Pierwszym klientem AdAhead jest Polkomtel, który w grze Football Challenge 2010 promuje markę 36i6.

Pod marką AdAhead grupa ARBOinteractive oferować będzie nie tylko reklamę w grach, lecz także w telefonach komórkowych i urządzeniach mobilnych, w tym iPhone, iPad etc.

Aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko project managera brandu AdAhead. Do czasu jego zatrudnienia oraz rozbudowy zespolu, za sprzedaż produktów AdAhead odpowiada zespół ARBOnetwork.

ŁM


Zobacz także:

4Move: Sport jest wszędzie

PanMedia Western dla Home.pl

Ciepła ściana: jedno – czy wielowarstwowa?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj