Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy.
Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych zasobów graficznych lub też skorzystać z bazy obrazków udostępnianej przez Konsultantów Biura Reklamy Adkontekst.
Dodatkowo, sieć Adkontekst zdecydowała się nie podnosić ceny minimalnej za kliknięcie, w wyniku czego CPC za Adkontekst Image jest dokładnie na tym samym poziomie jak w przypadku boksów tekstowych.
Każdy z dotychczasowych klientów sieci reklamowej Adkontekst może w prosty sposób rozpocząć korzystanie z nowego produktu reklamowego. Wystarczy kliknąć opcję „dodaj wizualizację” z poziomu Panelu klienta: wprowadzić tekst reklamowy i dodać element graficzny.
JK
Zobacz także:
– Abra z letnią kampanią reklamową
– Samuraj i indianin reklamują bank