Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy.

Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych zasobów graficznych lub też skorzystać z bazy obrazków udostępnianej przez Konsultantów Biura Reklamy Adkontekst.

Dodatkowo, sieć Adkontekst zdecydowała się nie podnosić ceny minimalnej za kliknięcie, w wyniku czego CPC za Adkontekst Image jest dokładnie na tym samym poziomie jak w przypadku boksów tekstowych.

Każdy z dotychczasowych klientów sieci reklamowej Adkontekst może w prosty sposób rozpocząć korzystanie z nowego produktu reklamowego. Wystarczy kliknąć opcję „dodaj wizualizację” z poziomu Panelu klienta: wprowadzić tekst reklamowy i dodać element graficzny.

JK

Zobacz także:

Gagabox rozpoczyna kampanię

Abra z letnią kampanią reklamową

Samuraj i indianin reklamują bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj