Pod hasłem „Sport jest wszędzie” rozpoczyna się kampania reklamowa napoju 4Move. Główny przekaz reklamowy został wzbogacony o niestandardowe instalacje, nawiązujące do jednej z największych imprez sportowych na świecie – Mistrzost Świata w piłce nożnej. Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera wprowadzenie tego produktu do sprzedaży. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” obejmuje działania w telewizji radiu, internecie oraz na
Pod hasłem „Sport jest wszędzie” rozpoczyna się kampania reklamowa napoju 4Move. Główny przekaz reklamowy został wzbogacony o niestandardowe instalacje, nawiązujące do jednej z największych imprez sportowych na świecie – Mistrzost Świata w piłce nożnej.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera wprowadzenie tego produktu do sprzedaży. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” obejmuje działania w telewizji radiu, internecie oraz na outdoorze. Ponadto na terenie największych miast Polski ustawiono bramki piłkarskie.
Wprowadzenie nowego napoju 4Move na rynek oparte jest o kampanię informacyjną na temat prawidłowego nawadniania organizmu. Jest to częsty problem, który dotyka nie tylko sportowców ale również osoby, które nie uprawiają sportów wyczynowo a po prostu lubią ruch i aktywne życie. Regularne spożywanie napojów izotonicznych minimalizuje ryzyko odwodnienia. 4Move zawiera zarówno substancje mineralne, jak też składniki odżywcze, takie jak witaminy i mikroelementy, niezbędne do prawidłowej pracy organizmu.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, produkcją reklam zajęło się studio Tank Production a See me Advertising odpowiada za wykonanie bramek. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.
Kampania potrwa do połowy lipca.
A. Świderska
Zobacz także:
– PanMedia Western dla Home.pl
– Ciepła ściana: jedno – czy wielowarstwowa?
– ProxyAd będzie współpracować z ClickAd