Pod hasłem „Sport jest wszędzie” rozpoczyna się kampania reklamowa napoju 4Move. Główny przekaz reklamowy został wzbogacony o niestandardowe instalacje, nawiązujące do jednej z największych imprez sportowych na świecie – Mistrzost Świata w piłce nożnej. Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera wprowadzenie tego produktu do sprzedaży. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” obejmuje działania w telewizji radiu, internecie oraz na

Pod hasłem „Sport jest wszędzie” rozpoczyna się kampania reklamowa napoju 4Move. Główny przekaz reklamowy został wzbogacony o niestandardowe instalacje, nawiązujące do jednej z największych imprez sportowych na świecie – Mistrzost Świata w piłce nożnej.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera wprowadzenie tego produktu do sprzedaży. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” obejmuje działania w telewizji radiu, internecie oraz na outdoorze. Ponadto na terenie największych miast Polski ustawiono bramki piłkarskie.

Wprowadzenie nowego napoju 4Move na rynek oparte jest o kampanię informacyjną na temat prawidłowego nawadniania organizmu. Jest to częsty problem, który dotyka nie tylko sportowców ale również osoby, które nie uprawiają sportów wyczynowo a po prostu lubią ruch i aktywne życie. Regularne spożywanie napojów izotonicznych minimalizuje ryzyko odwodnienia. 4Move zawiera zarówno substancje mineralne, jak też składniki odżywcze, takie jak witaminy i mikroelementy, niezbędne do prawidłowej pracy organizmu.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, produkcją reklam zajęło się studio Tank Production a See me Advertising odpowiada za wykonanie bramek. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.

Kampania potrwa do połowy lipca.

A. Świderska

Zobacz także:

PanMedia Western dla Home.pl

Ciepła ściana: jedno – czy wielowarstwowa?

ProxyAd będzie współpracować z ClickAd

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj