Profil Paczkomaty 24/7 w serwisie Facebook ma już ponad 100 tysięcy zwolenników. Fani mogą znaleźć nie tylko aktualne informacje o innowacyjnej usłudze, jej nowych funkcjonalnościach i promocjach, ale również szereg ciekawostek z rynku e-commerce na całym świecie. Fan page Paczkomatów to również doskonałe narzędzie interakcji z e-konsumentami oraz wiarygodne źródło opinii na temat usługi oferowanej przez InPost Nowoczesna Poczta.

Profil Paczkomaty 24/7 w serwisie Facebook ma już ponad 100 tysięcy zwolenników. Fani mogą znaleźć nie tylko aktualne informacje o innowacyjnej usłudze, jej nowych funkcjonalnościach i promocjach, ale również szereg ciekawostek z rynku e-commerce na całym świecie. Fan page Paczkomatów to również doskonałe narzędzie interakcji z e-konsumentami oraz wiarygodne źródło opinii na temat usługi oferowanej przez InPost Nowoczesna Poczta.

Profil Paczkomaty 24/7 to nie tylko wizytówka innowacyjnego rozwiązania na potrzeby e-handlu, ale także miejsce, w którym każdy internauta może zasięgnąć bieżących konsultacji i porad dotyczących korzystania z jedynej tego typu w Polsce usługi wysyłkowej oraz wyrazić swoje opinie uczestnicząc w licznych dyskusjach.

To także doskonałe źródło rozrywki. Dzięki aplikacjom konkursowym fani strony poznają usługę walcząc jednocześnie o atrakcyjne nagrody. „Zależy nam na skutecznym dotarciu do naszej grupy docelowej oraz otwartej i intensywnej komunikacji z użytkownikami Paczkomatów 24/7. Budując społeczność konsumentów wokół naszej marki, zachęcamy zatem do interakcji.

Opinie fanów to najlepsza i najbardziej wiarygodna informacja zwrotna dla usługodawcy, dlatego tak liczne dyskusje na fan pageu Paczkomaty 24/7 bardzo nas cieszą. Analizujemy wszystkie otrzymywane sugestie i tam, gdzie jest to możliwe, wdrażamy zmiany” – mówi Marcin Bosacki, Business Development Manager w firmie InPost.

Zarówno InPost, jak i Paczkomaty są obecne w mediach społecznościowych od marca. Ich aktywność obejmuje nie tylko Facebook, ale także serwisy YouTube, SlideShare oraz mikroblogi: Blip i Flaker.

Firma prowadzi też bloga pocztowego, a jeszcze w tym miesiącu uruchomi kolejny projekt z dziedziny social media – blog social-commerce, będący skarbnicą wiedzy oraz przewodnikiem w zakresie e-commerce w Polsce i na świecie. Za działania w mediach społecznościowych dla InPost i Paczkomaty 24/7 strategicznie i kreatywnie odpowiada agencja WeAreMedia.

Tomek Dzik

Zobacz także:

ARBOinteractive oferuje reklamę w grach

E-merchandising w natarciu

Burnin Heads, czyli głowy pełne pomysłów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj