„Ambicją Zarządu jest, aby nasze serwisy nie tylko wypełniały niszę na rynku, ale dostarczały produkty najwyższej jakości zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów” – mówi Grzegorz Pilich, Prezes Zarządu Nemex S.A. „Oferta produktów dla Alergików cieszy się stałym zainteresowaniem. Jest to spowodowane zwiększającą się ilością osób dotkniętych problemem chorób na tle alergicznym.” – dodaje Prezes Pilich. Nemex S.A. przewiduje znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży w alergia.med.pl
Nemex S.A została założona w 2007 roku. Spółka skupia się na działalności w internecie. Produktami firmy są:
– tanietorby.com – to serwis sprzedaży opakowań dla detalistów pod dobrze wypozycjonowanym adresem www.tanietorby.com. Spółka przewiduje otwarcie nowej platformy do końca 2011 roku.
„Ambicją Zarządu jest, aby nasze serwisy nie tylko wypełniały niszę na rynku, ale dostarczały produkty najwyższej jakości zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów” – mówi Grzegorz Pilich, Prezes Zarządu Nemex S.A. „Oferta produktów dla Alergików cieszy się stałym zainteresowaniem. Jest to spowodowane zwiększającą się ilością osób dotkniętych problemem chorób na tle alergicznym.” – dodaje Prezes Pilich. Nemex S.A. przewiduje znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży w alergia.med.pl.
„Dodatkowo Spółka przewiduje otwarcie nowej platformy zakupowej tanietorby.com, która będzie innowacyjnym rozwiązaniem pośredniczącym w sprzedaży opakowań reklamowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.” – podsumowuje Prezes Pilich.
28 stycznia Nemex S.A. zadebiutuje na alternatywnym rynku warszawskiej GPW – NewConnect. Akcje sprzedano w formie oferty̨ prywatnej,̨ skierowanej nie tylko do instytucji finansowych, ale także do prywatnych inwestorów. Firma wprowadza do obrotu 5.300.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 1.015.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B, o łącznej wartości nominalnej 631.500,00 zł. Efektem wyemitowania akcji było pozyskanie kapitału w kwocie 964 250 zł, który zostanie wykorzystany na rozwój istniejącego serwisu alergia.med.pl. Nemex S.A. planuje zainwestowanie części kapitału w skuteczną komunikację marketingową, na którą składać się będą między innymi akcje promocyjne sklepu i budowanie pozytywnego wizerunku marki na rynku w Polsce.
„Debiut na New Connect wymaga od nas spełnienia wielu rygorystycznych wymagań prawnych i ekonomicznych. Spełniając je równocześnie pokazujemy inwestorom, Klientom oraz kontrahentom, że mają do czynienia z wiarygodnym partnerem biznesowym.” – mówi Prezes Grzegorz Pilich. „Będziemy zwracali olbrzymią uwagę na stosowanie zasad Dobrych Praktyk” – dodaje Prezes Pilich.
W 2010 roku Nemex S.A. zanotował znaczny wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego. Jest to spowodowane skutecznymi akcjami marketingowymi spółki, które zwiększyły ilość Klientów sklepu oraz uaktualnianiem oferty produktowej. W 2011 roku Nemex S.A. planuje dalszy dynamiczny rozwój biznesu i prognozuje swój przychód na poziomie 1,4 mln zł. Tak szybki rozwój sklepu dla alergika jest spowodowany głównie dużą grupą Klientów – coraz więcej osób bowiem boryka się z przypadłościami zdrowotnymi na tle alergicznym
Nad procesem przygotowania Spółki do emisji akcji i debiutu Nemex S.A. na rynku New Connect czuwa firma FMC Management – doświadczony doradca giełdowy.