Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za ochronę najsłabszych uczestników rynku. Rzecznik Ubezpieczonych działa już od 15 lat dbając o prawa oraz reprezentując interesy uczestników rynku ubezpieczeniowego. Z okazji jubileuszu instytucjom zaangażowanym w rozpowszechnianie wiedzy o ubezpieczeniach oraz chroniącym konsumentów zostały przyznane specjalne nagrody.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za ochronę najsłabszych uczestników rynku
Rynek usług ubezpieczeniowych jest systematycznie analizowany przez UOKiK. Obok prowadzonych postępowań dotyczących naruszenia zbiorowych interesów konsumentów również edukujemy uczestników rynku informując o przysługujących im prawach.
Wielokrotnie współpracujemy z Rzecznikiem Ubezpieczonych wymieniając doświadczenia oraz informacje dotyczące badanych problemów. Bardzo pozytywnie oceniamy wspólną inicjatywę poświęconą prawom konsumentów przed wakacjami, zorganizowaną przez Urząd z 18 innymi instytucjami, w tym również z Rzecznikiem Ubezpieczonych, a także prowadzenie wspólnych działań edukacyjnych np. podczas Światowego Dnia Konsumenta.
W związku z obchodami piętnastolecia Rzecznika Ubezpieczonych – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za zasługi dla konsumentów usług ubezpieczeniowych. Nagrody jubileuszowe otrzymały także inne instytucje zaprzyjaźnione z Urzędem w tym Ministerstwo Finansów oraz partnerzy medialni.
To nie jedyna nagroda, którą UOKiK otrzymał za podejmowane działania, m.in. w 2009 roku Urząd otrzymał nagrodę środowiska studenckiego PROStudent w kategorii PROdukt roku, a także w 2007 oraz 2008 roku został nagrodzony w konkursie branży public relations PRotony.
UOKiK
Zobacz także: