Home Marketing Reklama Rola social mediów we współczesnej sprzedaży

Rola social mediów we współczesnej sprzedaży

reklama-online

Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy firmą, a klientem?

Nadal nam nie wierzysz? Przejdźmy zatem do twardych danych. Z samego Facebooka, który notabene jest najbardziej popularnym portalem społecznościowym w Polsce, korzysta ponad 16 mln Polaków. Całkiem niezła baza, prawda? Mimo, że każdy z użytkowników udostępnia swoje dane, jeden więcej, drugi mniej – Facebook o każdej z nich pamięta. Dzięki temu jesteś w stanie dopasować reklamę idealnie do targetu, na jakim Ci w danym momencie zależy. Reklamy bowiem wyświetlają się użytkownikom, bazując na ich wieku, miejscu zamieszkania, zainteresowaniach i innych – tylko od Ciebie zależy jakie kryterium przyjmiesz.

Pewnie pomyślisz teraz, że spore zasięgi, czy kolejny nowy lajk to nie zakup. Nic bardziej mylnego! Niespełna 70% użytkowników social mediów uważa, że polubienie strony oznacza wzrost sympatii do marki, a przecież od tego zaczyna się nasza droga komunikacji z klientem. Mało tego, bezpośrednia sprzedaż również może odbywać się za pomocą tego typu kanałów i co więcej, ten rodzaj transakcji zyskuje na popularności, gdyż nie wymaga dodatkowej rejestracji na stronach zewnętrznych, a więc jest wygodniejszy dla klienta.

Odpowiedz sobie teraz na pytanie – czy właściwie pielęgnujesz relacje z klientami? Konto na znanym portalu społecznościowym pozwala monitorować poziom zadowolenia z danych usług czy produktów. Dzięki regularnym opiniom mamy możliwość szybkiego reagowania i dostosowywania naszych działań w taki sposób, abyśmy jednocześnie czuli się z nimi komfortowo i spełniali oczekiwania klienta.

Nie trać szansy na większą sprzedaż, gdy takie narzędzia, jakie oferują nam social media, są na wyciągnięcie ręki!

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version