Wzorniki reklamowe mogą być naprawdę bardzo praktycznym gadżetem, dzięki któremu klienci naszego sklepu będą w stanie lepiej wyobrazić sobie na żywo prezentowane propozycje produktów katalogowych. Dzięki wzornikom reklamowym można doskonale zestawić ze sobą różne warianty tego samego produktu, zróżnicować ofertę poprzez zaprezentowanie wersji kolorystycznych, materiałowych czy też poprzez różnorodność wzorów i faktur.
W jaki sposób może się prezentować taki wzornik?
Kiedy już podejmiemy decyzję o tym, że faktycznie takie wzorniki sprawdzą się także w przypadku naszego biznesu, warto zastanowić się w jakiej formie taki wzornik zamówić, gdyż dostępnych jest co najmniej kilka opcji. Do najprostszych wersji takich wzorników możemy zaliczyć te wachlarzowe, gdzie spięte razem listki z próbkami rozsuwają się jak wachlarz, co daje możliwość bezpośredniego porównania między sobą różnych wariantów. Takie wzorniki są bardzo poręczne i kompaktowe, można je ze sobą zabrać w momencie, kiedy chcemy zaprezentować coś bezpośrednio u klienta.
Wzorniki reklamowe znajdziesz w sklepie Grupy MILO
Kolejnym, bardzo popularnym rodzajem wzorników reklamowych są wzorniki tablicowe. W przypadku takiego wzornika na jednej, dużej planszy zestawia się wszystkie dostępne próbki jedna obok drugiej. Aby przygotować taki wzornik wykorzystuje się druk cyfrowy, offsetowy lub też sitodruk. Plansza może wisieć w bezpośrednim sąsiedztwie realnych przykładów produktów danego rodzaju.
Jeszcze inną formą wzorników reklamowych mogą być wzorniki teczkowe. W takim przypadku wszelkie dostępne próbki są estetycznie zebrane w całość wewnątrz specjalnie do tego celu zaprojektowanej teczki. Teczka może mieć dowolny format – taki, jaki jest najwygodniejszy podczas spotkań z klientem i podczas omawiania różnych próbek materiałów. Może też posiadać dodatkowe zapięcie.
Dlaczego zastosowanie wzorników ma sens?
Przede wszystkim dlatego, że pozwala wyobrazić sobie, jak produkt może wyglądać w rzeczywistości, co bardzo pomaga w ostatecznym złożeniu zamówienia. Wzorniki wyglądają bardzo profesjonalnie i ułatwiają klientowi podjęcie decyzji, co wiąże się z oczywistą korzyścią dla samego sprzedającego.