Laptop

Marketing, ma za zadanie sprawnie pozyskać nowych klientów, poprzez opracowanie strategii reklamowej. Marketerzy, zajmujący się na co dzień zdobywaniem nowych klientów wiedzą, jak trudno jest przekonać do swoich produktów czy usług daną osobę. Jeszcze trudniej jest, gdy klient postanawia jednak zrezygnować.

Co sprawia, że klient rezygnuje z Twoich usług?


W obecnych czasach rynek jest przepełniony ofertami bardzo zbliżonymi do siebie. To sprawia, że klienci mają wolną rękę i szeroki wybór. Bez odpowiedniego dotarcia do klienta, maleje szansa na widoczność Twojej oferty. Warto pamiętać, że w obecnych czasach najwięcej sprzedaje się przez internet – jeśli Cię tam nie ma, Twoja szanse na zauważalność, drastycznie maleją… Użytkownicy w sieci często sprawdzają opinie i ogólne informacje o Twojej działalności, a także szukają strony www, po której mogliby ocenić Twoje działania. Jeśli posiadasz sklep w sieci, w którym spotykasz się z problemem porzuconych koszyków, warto zastanowić się nad tym, dlaczego klient zrezygnował w ostatnim momencie z kupna. Być może masz za wysokie ceny dostawy, produkty nie spełniają do końca oczekiwań lub po prostu nie budzisz zaufania wśród użytkowników.

Jak wykorzystać marketing automotion?


Dzięki zabiegowi, jakim jest marketing automation, możesz szybciej, wydajniej i skuteczniej docierać do klientów, na których Ci zależy. Automatyzacja marketingu pozwala na szybkie zwiększenie sprzedaży, poprzez wykorzystanie do tego odpowiednich narzędzi internetowych. Obecnie większość przedsiębiorców korzysta z marketing automation, dlatego chcąc dorównać konkurencji, warto przyjrzeć się tej strategii. Zwiększa ona skuteczność w różnych kanałach komunikacji poprzez: powiadomienia push, e-mail marketing, social media oraz strony www. Najważniejszym etapem działań sprzedażowych jest tu segmentacja bazy, a następnie personalizacja wysyłanych do klientów komunikatów. Dzięki temu łatwo i skutecznie przekonasz do zakupu, potencjalnych klientów odwiedzających Twój sklep w internecie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj