Home Marketing Informacje Marketingowe Tele Tydzień zarabia najwięcej

Tele Tydzień zarabia najwięcej

W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer). Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r. W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7

W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer).

Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r.

W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7 proc. wzrostu).

Na kolejnej pozycji znalazł się Forbes (Ringier Axel Springer Polska) – 4,8 mln zł, a pierwszą piątkę zamknął dwutygodnik Viva wydawany przez Edipresse Polska – 4,7 mln zł, 0,9 proc. mniej w porównaniu do lutego 2010 r.

Zestawienie, przygotowane przez firmę Kantar Media, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.

K. Gembalik

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version