Home Marketing Informacje Marketingowe Przetarg mediowy Hoop Polska

Przetarg mediowy Hoop Polska

Hoop Polska ogłosiła przetarg mediowy na rok 2011 dla wszystkich swoich marek. Na shortliście znalazły się następujące domy mediowe: MPG, PanMedia Western, Starlink  oraz, obsługujący obecnie firmę, Mindshare. „Chcemy odświeżyć spojrzenie na nasze marki pod kątem mediów, poszukać nowych możliwości, również tych, prowadzących do obniżenia kosztów“ – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.  

Na shortliście znalazły się następujące domy mediowe: MPG, PanMedia Western, Starlink  oraz, obsługujący obecnie firmę, Mindshare.

„Chcemy odświeżyć spojrzenie na nasze marki pod kątem mediów, poszukać nowych możliwości, również tych, prowadzących do obniżenia kosztów“ – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.  

Rozwiązanie przetargu nastąpi pod koniec listopada.
 



Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.  

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version