Home Marketing Informacje Marketingowe Projekt Puszcza edukuje na Facebooku

Projekt Puszcza edukuje na Facebooku

Na facebookowym profilu wody Białowieski Zdrój wystartowała nowa gra – Projekt  Puszcza. To kolejne działanie w ramach edukacyjnej misji marki, która współpracuje już z Fundacją Paproć i wspiera jej działania,  zmierzające do ocalenia dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Aplikacja Projekt Puszcza pozwala zbudować swoje własne miejsce relaksu, swój własny kawałek puszczy. Zadaniem użytkownika jest stworzenie swojego własnego fragmentu puszczy, zgodnie z zachowaniem równowagi wszystkich elementów ekosystemu, a następnie jej stała ochrona i  troska o nią.

Gra pozwala na uzupełnianie własnej części puszczy elementami fauny i flory. Użytkownik zdobywa punkty w miarę dbania i rozwijania swojej części puszczy, które może wymieniać na kolejne elementy wzbogacające jego puszczę. Można też dzielić się swoją puszcza  z innymi użytkownikami, lub sprezentować im roślinę, czy wybrane zwierzę.

Rozwój cywilizacji niestety często wiąże się z odchodzeniem od natury, a nawet jej niszczeniem. Chcemy wspierać zachowanie i ochronę dziedzictwa naturalnego w Polsce. Gra „Projekt Puszcza” jest już kolejnym działaniem wspierającym  walkęo zachowanie natury i przybliżanie jej przyszłym pokoleniom. – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Nasi  Konsumenci, mają szansę na stworzenie własnego zakątka naturalnego relaksu, przy tej okazji zgłębiając wiedzę na temat poszczególnych gatunków fauny i flory oraz ekosystemu puszczy. Dzięki tej grze, każdy ma okazję nauczyć się jak troszczyć się o przyrodę, by zachowała się w niezmienionej formie dla naszych dzieci.

Gra znajduje się na profilu Białowieski Zdrój na Facebooku https://apps.facebook.com/projekt-puszcza/

Aplikacja Projekt Puszcza została stworzona przez agencję Ostryga.

 


NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version