Home Marketing Informacje Marketingowe MAKRO świętuje swoje 22. urodziny

MAKRO świętuje swoje 22. urodziny

We wrześniu sieć hurtowni MAKRO rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Na wszystkich klientów czekają tysiące produktów w niższych cenach, moc atrakcji, loterie, konkursy i promocje.

 

Kampanii urodzinowej towarzyszy premiera kilku specjalnie przygotowanych z tej okazji akcji marketingowych. Na potrzeby urodzin stworzona została platforma www.makro-bonusy.pl, gdzie klienci Makro po zarejestrowaniu mogą wziąć udział w konkursie i zagrać o jedną ze 140 ufundowanych wycieczek na Wyspy Kanaryjskie. Atrakcją jest też loteria samochodowa, w której klienci mogą wygrać samochody Skoda.

Dodatkowo uruchomiony został w pełni digitalowy program punktowy pod nazwą „Urodzinowa Punktomania”. Każdy klient za swoje zakupy otrzymywać będzie punkty. Stan konta będzie mógł monitorować i wymieniać punkty na nagrody korzystając z katalogu programu opublikowanego na platformie internetowej.

„Chcemy podziękować naszym klientom za to, że są z nami już 22 lata. MAKRO się zmienia, wprowadzamy innowacyjne digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne, atrakcyjne programy motywacyjne. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom” – mówi Anna Heimberger, Head of Marketing, Branding & Activation.

22. urodziny MAKRO wsparte zostaną kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych, na ponad 400 billboardach, szeroko zasięgową kampanią internetową. Za zakup mediów odpowiada MGA. Za kreację i obsługę platform internetowych odpowiada Agencja Unique One z Warszawy.

Akcja urodzinowa MAKRO trwać będzie przez blisko 2 miesiące i zakończy się 7 listopada.


MAKRO Cash & Carry

informacje prasowe MAKRO (press box)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version