Home Marketing Informacje Marketingowe Eskadra Opcom przygotowała kampanię Made for Men

Eskadra Opcom przygotowała kampanię Made for Men

Agencja interaktywna Eskadra Opcom jest odpowiedzialna za globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men… nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble. Kampania rozpoczęła się 1 lutego br. i obejmowała uruchomienie strony internetowej flirt-commando.com oraz powiązanego z nią konkursu w szeregu państw europejskich: Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Holandii, Niemczech, Norwegii,

Agencja interaktywna Eskadra Opcom jest odpowiedzialna za globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men… nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble.

Kampania rozpoczęła się 1 lutego br. i obejmowała uruchomienie strony internetowej flirt-commando.com oraz powiązanego z nią konkursu w szeregu państw europejskich: Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Holandii, Niemczech, Norwegii, Polsce, Rosji, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji, Słowenii, na Ukrainie, Węgrzech i w Hiszpanii.

Flirt Commando to interaktywna gra oparta o video, z szeregiem pięknych modelek w rolach głównych. Użytkownicy biorą udział w misji treningowej, by po jej przejściu dowiedzieć się, że to dopiero początek. W prawdziwych zmaganiach mogą zmierzyć się podczas Flirt Campu – reality show, w konwencji wojskowego obozu szkoleniowego, który rozegra się na słonecznej Ibizie w drugiej połowie roku.

Do podstawowych celów klienta należało wygenerowanie zaangażowania wśród konsumentów i liderów opinii oraz zbudowanie długoterminowej obecności marki bruno banani w internecie.


A. Świderska

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version