Home Marketing Informacje Marketingowe Ceramika Paradyż liderem branży płytek ceramicznych wg rankingu Rzeczpospolitej

Ceramika Paradyż liderem branży płytek ceramicznych wg rankingu Rzeczpospolitej

Dziennik Rzeczpospolita po raz kolejny ogłosił ranking najcenniejszych polskich marek. Ceramika Paradyż zajęła w nim wysokie – 93 miejsce w ogólnopolskim rankingu najcenniejszych rodzimych brandów.

Ta pozycja daje firmie 1 miejsce wśród producentów płytek ceramicznych. Wartość znaku firmowego Ceramiki Paradyż wyceniono na 136,2 mln zł.

„Konsekwentnie modernizujemy naszą firmę zwiększając wartość marki Ceramika Paradyż. Mamy potencjał, aby w perspektywie następnych kilku lat znaleźć się w rankingu o kilka miejsc wyżej. Cieszy nas także fakt, że na tle osiągnięć naszej konkurencji Ceramika Paradyż, jako czołowy producent płytek ceramicznych, wypadła tak dobrze” – komentuje Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Grupy Paradyż.

Według rankingu Ceramikę Paradyż uznano za najbardziej wartościową markę wśród producentów płytek ceramicznych. Dla porównania, na drugim miejscu uplasowało się Opoczno – 106 miejsce. Wartość tej marki wyceniono na 117,3 mln zł. Na trzecim miejscu – 196 pozycja w rankingu – znalazł się Tubądzin (wartość tego brandu wyceniono na 47,7 mln zł). Czwartą marką jest Nowa Gala, o wartości 32,9 mln zł – 241 miejsce w rankingu.  

Wyboru najcenniejszych polskich firm dokonano spośród ponad 400 marek, na podstawie danych finansowych i badania opinii konsumentów. Najcenniejszą polską marką od 5 lat pozostaje Orlen. Jej wartość to dziś ponad 3,8 mld zł, co oznacza, że przez rok podrożała o 25 milionów zł. W całym rankingu 117 marek zyskało na wartości, podczas gdy aż 189 straciło. Łączna wartość 330 marek sklasyfikowanych w rankingu wyniosła 57 mld zł.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version