Home Marketing Informacje Marketingowe Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy

Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy.

Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600. (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive). Klient może samodzielnie dodać reklamę z poziomu panelu klienta Adkontekst. Element graficzny do form Adkontekst Image można pobrać z własnych zasobów graficznych lub też skorzystać z bazy obrazków udostępnianej przez Konsultantów Biura Reklamy Adkontekst.

Dodatkowo, sieć Adkontekst zdecydowała się nie podnosić ceny minimalnej za kliknięcie, w wyniku czego CPC za Adkontekst Image jest dokładnie na tym samym poziomie jak w przypadku boksów tekstowych.

Każdy z dotychczasowych klientów sieci reklamowej Adkontekst może w prosty sposób rozpocząć korzystanie z nowego produktu reklamowego. Wystarczy kliknąć opcję „dodaj wizualizację” z poziomu Panelu klienta: wprowadzić tekst reklamowy i dodać element graficzny.

JK

Zobacz także:

Gagabox rozpoczyna kampanię

Abra z letnią kampanią reklamową

Samuraj i indianin reklamują bank

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version