Edukacyjny festyn ekologiczny

    Konkursy, zabawa, edukacja… Takie atrakcje czekały na dzieci podczas festynu ekologicznego, który odbył się w Łukowie (woj. lubelskie). Sponsorem wydarzenia była m.in. PGE Obrót S.A.

    Festyn „Wakacje z PUIK” (Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Urzędu Miasta w Łukowie) odbył się już po raz drugi. Wzięło w nim udział ok. 600 dzieci.

    Ideą festynu było połączenie dobrej zabawy z edukacją ekologiczną. Dzieci brały udział w konkursach plastycznych oraz wiedzy na temat ochrony środowiska (w trzech kategoriach wiekowych).

    Wspólna zabawa polegała m.in. na właściwym sortowaniu odpadów do właściwych pojemników oraz  zdobywaniu wiedzy uświadamiającej, że np. odpady również są dobrym materiałem energetycznym.

    Przygotowano także rozgrywki sportowe. Dzieci mogły zagrać w   piłkę nożną, koszykówkę, uliczną piłkę ręczną, hula-hop.

    – Dziękujemy PGE Obrót S.A. za wsparcie tego wydarzenia. Śmiało można powiedzieć, że istnieje bezpośredni związek energii i ekologii chociażby poprzez właściwe i racjonalne zużywanie energii, co ma bezpośredni wpływ na ochronę środowiska naturalnego – mówi Władysław Karaś, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej UM w Łukowie.

    Podczas festynu uczestnicy mogli także spotkać się i porozmawiać z przedstawicielami PGE Obrót S.A. Spółka była gospodarzem stoiska, na którym odbywały się konkursy na temat wiedzy o PGE. Odpowiadano także na pytania, jak nie dać się oszukać przez nieuczciwego sprzedawcę energii oraz promowano numer nowoczesnego Contact Center: 422 222 222.

    Agnieszka Szczekala
    Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
    agnieszka.szczekala@gkpge.pl
    tel: 665 850 741

    Piotr Wróbel
    Specjalista  ds. Public Relations
    piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525



    PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

    NO COMMENTS

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Exit mobile version