Ruszyła kampania marketingowa radia RMF MAXXX – „Hity na Zamówienie”, zachęcająca do dedykowania piosenek granych na antenie radia. Internauci mogą wybierać piosenki na Facebooku lub w serwisie internetowym radia RMF MAXXX. Za koncepcję akcji marketingowej, jej implementację i wdrożenie aplikacji na Facebooku oraz na stronie www odpowiedzialna była agencja Veneo.
Ruszyła kampania marketingowa radia RMF MAXXX – „Hity na Zamówienie”, zachęcająca do dedykowania piosenek granych na antenie radia. Internauci mogą wybierać piosenki na Facebooku lub w serwisie internetowym radia RMF MAXXX. Za koncepcję akcji marketingowej, jej implementację i wdrożenie aplikacji na Facebooku oraz na stronie www odpowiedzialna była agencja Veneo.
Osoby, którym poświęcono piosenkę, zachęcane są do wysłania swojej własnej dedykacji. W ten sposób informacja o „Hitach na Zamówienie” rozprzestrzenia się wśród kolejnych internautów, wirusowo i inteligentnie promując radio RMF MAXXX, a także budując jego muzyczny wizerunek.
RMF MAXXX