"Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"      
05-09-2017 13:18

Jakie są najważniejsze elementy budowania świadomej komunikacji z otoczeniem?

Jakie są krytyczne punkty komunikacyjne?


Jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych w dystrybucji ubezpieczeń?

Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas spotkania przedstawicieli firm ubezpieczeniowych:


"Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"


19 września, Warszawa
Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>


Zaproszeni eksperci:

- Izabela Ścibior - Włodek - Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska
„Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie”

- Bogna Tomaszewska - Product Manager, Citi Handlowy

- dr Zbigniew Długosz - radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
„Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”

- Jarosław Ryba - Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
„Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych”

- Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

- Piotr Siekański - e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl
"Użytkownik vs. Instytucja, czyli bariery w rozwoju insurtechu - kto rzuca kłody i dlaczego?"

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:  instytucji finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.


Miejsce:  Golden Floor Tower
                  Ul.Chłodna 51 , 00-867 Warszawa

Czas trwania: 09.30-14.30

Kontakt z organizatorem:

Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl
 

Dodaj komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po akceptacji przez moderatora

Copyright 2017  ©  mBrokers.pl