Oddział Ford Malaysia zorganizował ciekawą akcję promocyjną nowego modelu Ford Ranger. Przedstawiciel Forda w Malezji postanowił zwrócić uwagę innych użytkowników dróg na duże możliwości uciągu nowego Rangera, w związku z czym dołączył do samochodu aż cztery inne pickupy, które pełniły rolę swego rodzaju przyczep. Wśród nich znalazł się Ford Ranger poprzedniej generacji, a także główni konkurenci, czyli Mitsubishi L200, Toyota Hilux i Isuzu D-Max.  

 

Oddział Ford Malaysia zorganizował ciekawą akcję promocyjną nowego modelu Ford Ranger.

Przedstawiciel Forda w Malezji postanowił zwrócić uwagę innych użytkowników dróg na duże możliwości uciągu nowego Rangera, w związku z czym dołączył do samochodu aż cztery inne pickupy, które pełniły rolę swego rodzaju przyczep. Wśród nich znalazł się Ford Ranger poprzedniej generacji, a także główni konkurenci, czyli Mitsubishi L200, Toyota Hilux i Isuzu D-Max. Jak widać na filmie nakręconym przez przypadkowego kierowcę, akcja wywołuje spore zainteresowanie:


Od czasu swojej premiery w Europie w 1997 roku Ford Ranger stale cieszy się sporym powodzeniem wśród nabywców na Starym Kontynencie. W ciągu ostatnich 20 lat Ford Ranger okazał się też jednym z najbardziej popularnych modeli pick-upów Forda na pozostałych kontynentach.

Nowy Ford Ranger otrzymał zupełnie nową ramę podwozia, całkowicie nowo skonstruowane przednie i tylne zawieszenie oraz nowy układ kierowniczy. Źródłem napędu są dwa oszczędne silniki wysokoprężne z dobrze znanej rodziny Ford Duratorq TDCi – 2,2-litrowy TDCi I4 dysponujący maksymalnym momentem 375 Nm i rozwijający moc 150 KM oraz nowy 3,2-litrowy TDCi I5 dysponujący momentem 470 Nm i rozwijający moc 200 KM. Napęd jest przenoszony na koła za pośrednictwem 6- stopniowej przekładni automatycznej lub ręcznej skrzyni biegów. 

 

 

Moto Target

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj