Targi Motor Show po raz kolejny potwierdziły swoją pozycję największego i najpopularniejszego wydarzenia motoryzacyjnego w Polsce. W dniach 27-30 marca br. na 50 tys. metrów kwadratowych ponad 100 tys. odwiedzających obejrzało ofertę 200 wystawców.

Targi Motor Show po raz kolejny potwierdziły swoją pozycję największego i najpopularniejszego wydarzenia motoryzacyjnego w Polsce. W dniach 27-30 marca br. na 50 tys. metrów kwadratowych ponad 100 tys. odwiedzających obejrzało ofertę 200 wystawców.

Miłośnicy samochodów, motocykli, a nawet kamperów mogli zobaczyć aż 55 premierowych modeli. Nowe Porsche Macan, Maseratii Ghilbi, Rolls Royce Wraith, Infiniti Q50 czy piękna Alfa Romeo 4c to tylko niektóre z nowości, które przyciągnęły tłumy do poznańskich hal.  Na stoisku Jeepa można było podziwiać nowego Cherokee, u Volkswagena Golfa Sportsvana, w Kii kolejną generację Soula, a u Mitsubishi hybrydowego Outlandera.

Entuzjaści jednośladów mogli obejrzeć m.in. nowe BMW R nine T, dwadzieścia motocykli Harley-Davidson, ofertę najstarszej amerykańskiej marki motocyklowej Indian Motorcycle czy reaktywowanego Junaka. Pasjonaci karavaningu podziwiali szeroką gamę najnowszych samochodów i przyczep kempingwych oraz akcesoria niezbedne każdemu miłośnikowi takiej formy spędzania wolnego czasu.

Wśród niezliczonych atrakcji tegorocznego Motor Show goście mogli np.: przejechać się nowym Yeti po specjalnie przygotowanym torze offroadowym, odwiedzić „Miasto Kobiet” w którym przygotowano ofertę skierowaną specjalnie dla Pan lub przy odrobinie szczęścia wygrać nowego Fiata 500.

Tekst i zdjęcia: Dariusz Wołoszka – Info-Ekspert

(Wszelkie prawa do publikacji bez zgody firmy Info-Ekspert zastrzeżone)

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj