Audi zwyciężyło w renomowanym badaniu indeksu marek ADAC „Auto MarxX 2011” wyprzedzając swoich konkurentów – Mercedesa, BMW i Leksusa. Indeks jest wyznacznikiem pozycji marek motoryzacyjnych i jest badany od 10 lat. Audi zajęło pierwsze miejsce w badaniu indeksu marek „ADAC Auto MarxX”. Marka z czterema pierścieniami raz jeszcze umocniła się w dziedzinach „pozycja na rynku”, „zadowolenie klientów”, „środowisko”. Również w kategorii „jakość samochodów” Audi potwierdziło swoją pozycję lidera.

Audi zwyciężyło w renomowanym badaniu indeksu marek ADAC „Auto MarxX 2011” wyprzedzając swoich konkurentów – Mercedesa, BMW i Leksusa. Indeks jest wyznacznikiem pozycji marek motoryzacyjnych i jest badany od 10 lat.

Audi zajęło pierwsze miejsce w badaniu indeksu marek „ADAC Auto MarxX”. Marka z czterema pierścieniami raz jeszcze umocniła się w dziedzinach „pozycja na rynku”, „zadowolenie klientów”, „środowisko”. Również w kategorii „jakość samochodów” Audi potwierdziło swoją pozycję lidera.

Na wartość indeksu składa się sześć elementów. Oprócz wskazanych wcześniej istotne są „wizerunek marki” i „siła produktu”. Do ważnych elementów opracowania należą zagadnienia związane z szeroko pojętą jakością samochodów. W tej kategorii ujęto m.in. rankingi niezawodności TUV, DEKRA oraz ADAC.

Wyniki ADAC Auto MarxX ogłaszane są od dziesięciu lat co pół roku. Od początku badań Audi znalazło się na miejscu pierwszym po raz ósmy, a siedemnaście razy zostało skwalifikowane w pierwszej trójce.

Moto Target
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj