Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300×250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest na około 30 kB.

Rectangle tworzony jest na podstawie formatów: JPGE, GIF oraz SWF. Reklama ta jest doskonale ułożona, gdyż zawarta jest pośrodku tekstu artykułu, tworząc w ten sposób sytuację, w której internauta wpatruje się w reklamę na wzgląd zapoznawania się z treścią artykułu zawartego na witrynie internetowej. W konsekwencji obraz reklamy jest wstanie zapaść w podświadomości internauty, powodując tym samym znacznie częstsze sięgnięcie po reklamowany produkt.

Przez pryzmat lokalizacji zamieszczonej reklamy powstaje oddziaływanie, które przekazuje, iż jest to produkt godny poświęcenia uwagi w oparciu o segment powstania zaufania względem reklamowanego produktu, bądź też usługi. Jednocześnie idealnie nadaje się do formy kreowania pozytywnego wizerunku firmy.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj