Bardzo ciekawe rozwiązanie, które ukazuje się automatycznie po wejściu użytkownika na jedną z wielu pod stron witryny internetowej. I tym samym ukazuje się reklama, którą siłą rzeczy każdy zauważy.

Wygląd takiej reklamy ma prawo występować w dowolnej postaci, jednakże najczęściej występuje pod postacią prostokąta oraz kwadratu. Z kolei jeśli mowa o rozdzielczości, to tak naprawdę format może być zróżnicowany i nie jest ściśle określona jego wielkość. Jednakże są pewne standardy, gdzie rozmiar waha się w okolicach 300×300 pikseli i naturalnie w zależności od rozdzielczości jest usytuowana waga reklamy i może ona sięgać nawet do 30 kB. Dodatkowo format publikacji to: GIF oraz SWF.

Punk umieszczenia reklamy jest usytuowany w samym centrum witryny internetowej, tworząc w ten sposób sytuację, że żaden z użytkowników nie jest wstanie nie zauważyć tej reklamy. Gdyż w konsekwencji brandmark będzie zasłaniał treść prezentowanej treści na witrynie internetowej i przełoży się to na większe skupienie wzroku na owej reklamie, a jednocześnie zwiększenie szansy na przekierowanie na stronę reklamodawcy.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj