Billboard tak naprawdę swoim kształtem przypomina banner, jednakże różni się on w głównej mierze wielkością. Stosunkowo jego wielkość jest ukazywana pod postacią 750×100 pikseli.

Jednakże waga billboard-u nie jest odgórnie ustalona, lecz praktycznie standardowe reklamy, widniejące pod postacią billboard-u, który waży nie mniej niż 20 kB. I tak jak to było w przypadku bannera, również i billboard może zostać opublikowany w formatach: JPEG, GIF oraz SWF.

Billboard znajduje się górnej części witryny internetowej i niezależnie od przesuwania treści zawartej na stronie, standardowy billboard nie zmienia swego punku lokalizacji. Nie sposób ominąć zależności, iż billboard jest stosunkowo lepszy, zważywszy na fakt, że jest znacznie większy niż banner. W konsekwencji zwiększa się szansa na to, iż internauta zauważy, a jednocześnie kliknie na ową reklamę. Przy czym istnieje duża możliwość kompozycji treści, a jednocześnie szaty graficznej owego billboard-u.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj