Reklama, która widnieje pod postacią bannera ukazana jest pod postacią prostokąta reklamowego, który swoim rozmiarem usytuowany jest w postaci 468×60 pikseli.

Z kolei waga bannera może wynieść maksymalnie do 15 kB. Aczkolwiek forma owego banera, może zostać zawarta pod postacią trzech formatów, jakimi są formaty: JPEG, GIF oraz SWF.Banner reklamowy zamieszczony jest w górnej części witryny internetowej, powodując tym samym, automatyczne ulokowanie wzroku przez internautę na owej reklamie.

Stwarzając w ten sposób dogłębne dotarcie do potencjalnego odbiorcy. Jednocześnie doprowadza to do wysokiej oglądalności, co w tym wypadku odgrywa kluczowe założenie. Przez co istnieje swoista możność łatwego i taniego wykreowania produktu, bądź też podmiotu gospodarczego.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj