Artykuł sponsorowany występuje pod postacią artykułu, który w pełni sporządzony jest przez reklamodawcę i jest zamieszczony na witrynie internetowej reklamobiorcy i każdy z potencjalnych użytkowników ma do niego dostęp.

Najistotniejszy jest fakt, że artykuł sponsorowany jest umiejscowiony wyłącznie na stronie głównej serwisu internetowego, bądź też na stronie głównej wybranego przez reklamodawcę działu. Aczkolwiek okres emisji takiej reklamy jest z góry określony na minimum 24 godziny, bądź też na okres jednego tygodnia. Artykuł sponsorowany nie jest emitowany na wzgląd, z góry określonej ilości odsłon dokonanych przez wszystkich użytkowników portalu.

Najistotniejsza jest możliwość swobodnego skonstruowania przekazu reklamy z uwzględnieniem możności zawarcia wielu słów. Jednocześnie przekazując tym samym bardzo wiele istotnych informacji swoim czytelnikom. Budując w ten sposób ogólną konstrukcję oferowanych produktów, bądź też świadczonych usług. W konsekwencji owa forma reklamy stwarza idealny moduł kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, która zdecydowała się na zamieszczenie artykułu sponsorowanego. Opcja ta charakteryzuje się tym, iż na wzgląd owej reklamy takowa firma wzbudza większy profesjonalizm, a jednocześnie poczucie własnej wartości w oczach klientów.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj