Reklama pocztowa, jak sama nazwa wskazuje jest to reklama wykorzystująca środek przekazu informacji, jakim jest poczta, a także doręczycieli.

Dzięki temu możliwe jest docieranie do odbiorców. Formą docierania do odbiorców jest dostarczanie im materiałów reklamowych w postaci katalogów, wszelkiego rodzaju ofert, ulotek, broszur, cenników, a nawet próbek produktów.

Reklama pocztowa posiada własne pakiety reklamowe. Pakiety te składają się głównie z koperty, listu, ulotki reklamowej, karty zamówień, a także z drugiej, opłaconej koperty zwrotnej. Koperta powinna być zachęcająca oraz przyjemna dla oczu, gdyż to od niej zależy, czy dana osoba zdecyduje się ją otworzyć, czy też nie. List zawarty w przesyłce powinien być napisany językiem prostym. Ulotka ma za zadanie przybliżyć odbiorcy dany produkt oraz przedstawić sposób korzystania z niego.


Paweł Kaczmarek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj