Formy reklam

Reklama radiowa - Jeśli chodzi o wydatki przeznaczane na reklamę w Polsce na wysokim miejscu znajduje się reklama radiowa. Występuje ona głównie jako uzupełnienie podczas kampanii reklamowych w telewizji oraz w prasie. Podobnie jak w telewizji występują tutaj spoty reklamowe, trwające na ogół również 30 sekund. Jak wiadomo reklama ta wykorzystuje głównie zmysł słuchu.

Reklama telewizyjna - Reklama telewizyjna jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy w Polsce. Zadaniem ogólnym reklam jest przyciągnięcie uwagi klienta, promowanie danego produktu oraz rozpowszechnienie danej marki. W przypadku tej reklamy w celu przyciągnięcia klienta możemy posłużyć się nie tylko obrazem, ale również dźwiękiem. W związku z tym, reklamodawca posiada większe pole do popisu, ale za to też wszystko musi być starannie dopracowane.

Reklama zewnętrzna
- Najstarszą metodą zareklamowania się jest reklama zewnętrzna (outdoor). Największe zastosowanie ma ona w dużych miastach, gdyż wtedy ma ona największe oddziaływanie.W przypadku, gdy zdecydujemy się na tego typu kampanię reklamową należy skoncentrować się na wybraniu odpowiedniego miejsca. Największą skuteczność mają one w miejscach, gdzie jest duży ruch pieszych, czy tez samochodów.

Reklamy internetowe
- W obecnej dobie ogólno światowego postępu technologicznego, mamy dostęp do najnowszych technologii jaką jest między innymi Internet. Jest to kolejne medium, które siłą rzeczy najszybciej się rozwija spośród wszelakich mediów. Wprawdzie powiedziawszy reklamowanie się za pośrednictwem Internetu jest stosunkowo najtańszym rozwiązanie, a jednocześnie najbardziej efektywnym. Na wzgląd sytuacji, że Internet niema granic, co łączy się bezpośrednio z dotarciem do wielkiej ilości odbiorców, spośród których jesteśmy wstanie odnaleźć naszych przyszłych klientów.

Telemarketing - Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem firmy dzwoni do swoich potencjalnych nabywców w celu złożenia im oferty reklamowej. Natomiast forma bierna polega na założeniu infolinii, czyli wprowadzenie numeru telefonicznego, pod który mogą dzwonić osoby zainteresowane ofertą firmy.

 

 

50

Copyright 2014  ©  mBrokers.pl