Public Relations

Akcja „Daj się oświecić” ostrzegająca Klientów przed nieuczciwymi sprzedawcami na rynku energii oraz pokazująca mechanizmy ich działania, została zakwalifikowana do finału Golden Arrow w kategorii działania CSR firm i marek. W konkursie oceniana jest efektywność i innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. ...

Wysoki poziom adrenaliny i jeszcze większe emocje towarzyszyły Partnerom KRISPOL podczas Wielkiego Finału programu "Wspólnie Podkręcamy Obroty" Powered by KRISPOL.  ...

 Jesteśmy zasypywani reklamami produktów i usług. Czy reklamie można wierzyć? Jeżeli jesteś ostrożny i właśnie poszukujesz rachunku bankowego, to najlepiej zrobisz, zapoznając się z aktualnym rankingiem takich produktów. ...

Połączenie sypialni z łazienką gwarantuje maksymalny komfort. Oznacza dla dwojga zapracowanych osób więcej czasu spędzonego razem wieczorem i o poranku. Jest rozwiązaniem praktycznym i estetycznym, pod warunkiem zachowania spójności aranżacyjnej.  ...

Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii.  Nowy format dostępny jest również w wersji online.   ...

Copyright 2017  ©  mBrokers.pl