Kompendium wiedzy

Decydujesz się na kampanię AdWords. Dobierasz słowa kluczowe i tworzysz opisy lub zlecasz ich wykonanie, wpłacasz pieniądze i gotowe. Klienci będą klikać, czerpać pełnym garściami z Twojej strony i kupować od Ciebie. Czy aby na pewno jest to tak łatwe jak się niektórym wydaje? Sprawdźmy! ...

Jak wynika z obserwacji Akredo.pl – innowacyjnej platformy kredytowej, media społecznościowe stają się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem do weryfikacji, oceny i sprawdzania wiarygodności finansowej klientów. Okazuje się, że dzielenie się swoją prywatnością w Internecie, może mieć wpływ na zdolność kredytową w przypadku wni...

Ważną częścią codziennego życia jest porządkowanie dokumentów. Wielu uzna to za niezwykle żmudne zajęcie, jednak warto zastanowić się, czy zostawienie w dokumentach bałaganu nie jest na dłuższą metę opcją bardziej zabierającą czas, bo czyż nie jest nam łatwiej funkcjonować, gdy dobrze wiemy gdzie co jest?. W tym artykule omówimy,...

Aplikacja Instagram w Polsce przyciąga przed ekrany nawet dziesięć razy więcej kobiet niż mężczyzn – wynika z danych Gemius. ...

Kraków, 7 września 2017 r. – Aż 8 na 10 uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej posiada własny telefon, który łączy się z internetem. W pozostałych dwóch przypadkach dzieci korzystają z zasobów sieciowych na smartfonie innej osoby. Z badania przeprowadzonego na rodzicach przez firmę F-Secure o...

UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora. Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę. Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę. ...

Copyright 2017  ©  mBrokers.pl