23 lata na rynku, 13 lat doświadczeń w rozwoju sieci franczyzowej, 90 placówek w całej Polsce, 2 miliardy złotych obrotu  to kluczowe liczby, które charakteryzują uznaną polską sieć Piotr i Paweł.

 

Klienci doceniają markę za bardzo duży i zróżnicowany asortyment, niepowtarzalny klimat zakupów, efektowny wygląd sklepów, atrakcyjne ceny oraz profesjonalizm obsługi. Wizyty blisko 5 mln klientów w miesiącu są potwierdzeniem, iż ten wzorzec biznesowy jest sprawdzony i skuteczny. Własna logistyka, siła marki Piotr i Paweł, dwadzieścia trzy lata funkcjonowania na rynku detalicznym polskiej sieci, a i bezpośrednie zderzenie z zachodnią konkurencją uwiarygodniło osiągnięcie biznesowego celu w postaci maksymalizacji obrotów na metr powierzchni handlowej.

Atrakcyjność stworzonego modelu dostrzegli też franczyzobiorcy i dlatego sieć stworzyła kilka wariantów biznesowych umożliwiających rozwój z Piotrem i Pawłem.

Franczyzobiorcą można zostać już nie tylko zarządzając przygotowaną  przez sieć placówką, lecz również posiadając funkcjonujący sklep.  To właśnie ten wariant jest obecnie mocno rozwijany przez polską sieć.  

Na czym to polega? Aby rozpocząć współpracę z Piotrem i Pawłem jako franczyzobiorca, poszukiwani kandydaci powinni mieć doświadczenia w handlu oraz   sklep o powierzchni minimum 600 m2 .Wiedza, doświadczenie i znajomośc rynku franczyzodawcy wzmacnia pewność powodzenia inwestycji. To szansa dla osób otwartych na wyzwania, potrafiących współpracować w dużych organizacjach. Docelowo franczyzobiorca staje się właścicielem sklepu w prężnie rozwijającej się organizacji, o scentralizowanym procesie zakupu i  marketingu.  

Wszyscy, którzy nawiążą  współpracę z Piotrem i Pawłem w roku 2013 nie poniosą kosztów adaptacji funkcjonujących placówek do standardów sieci .

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj