Home Marketing Informacje Marketingowe Przygotowania do Search Ranking Factors 2011

Przygotowania do Search Ranking Factors 2011

Co ma największy wpływ na pozycjonowanie strony? Czy zasada „content is King” przeszła już do mitów? Czy wielokrotne powtórzenia słów kluczowych w title pomogą w ich wzmocnieniu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi uzyskamy, kiedy grono ekspertów weźmie udział w badaniach Search Ranking Factors organizowanych co 2 lata przez ekipę SEOmoz. Rand Fishkin zachęca do zgłaszania propozycji specjalistów ds. SEO, którzy mogliby pomóc w opracowaniu rankingu czynników

Co ma największy wpływ na pozycjonowanie strony? Czy zasada „content is King” przeszła już do mitów? Czy wielokrotne powtórzenia słów kluczowych w title pomogą w ich wzmocnieniu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi uzyskamy, kiedy grono ekspertów weźmie udział w badaniach Search Ranking Factors organizowanych co 2 lata przez ekipę SEOmoz.

Rand Fishkin zachęca do zgłaszania propozycji specjalistów ds. SEO, którzy mogliby pomóc w opracowaniu rankingu czynników wpływających na pozycje w Google. Ranking będzie wyglądał podobnie jak ten z 2009 roku, będzie więc bardzo szczegółowy, ale znajdzie się w nim także ogólne podsumowanie. Przypomnijmy sobie, jak wyglądało ono 2 lata temu.

Niestety wyniki tych badań mogą nie mieć dokładnego odzwierciedlenia na polskim rynku ze względu na to, że będą się one skupiać na pozycjonowaniu w USA, czyli na samym Google.com. Planowane jest jednak powielenie badań w innych krajach, co umożliwiłoby porównanie pozycjonowania w różnych lokalizacjach.

Zgłoszenia można dokonywać za pomocą formularza znajdującego się na stronie SEOmoz.org, a ilość osób biorących udział w najnowszym Search Ranking Factors może przekroczyć 200. Na stronie tej znajduje się także lista czynników podlegających ocenie. Ponieważ nie jest ona ostateczna, w komentarzach można zgłaszać sugestie do niej.

Marta Gryszko

Oryginalna treść

Zobacz także:

Interia.pl zmienia stronę główną

„Piotr i Paweł”: Spiżarnia Smaków ON-LINE. Czytaj, oglądaj, słuchaj, zamawiaj on-line

Google Zeitgeist 2010: czego szukali Polacy?

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version