Home Marketing Informacje Marketingowe PKO BP promuje kredyt hipoteczny

PKO BP promuje kredyt hipoteczny

Hypermedia przygotowała kampanię internetową kredytu hipotecznego dla PKO BP „Własny Kąt”. Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności. Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO BP jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach

Hypermedia przygotowała kampanię internetową kredytu hipotecznego dla PKO BP „Własny Kąt”. Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności.

Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO BP jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach w złotówkach i euro Bank finansuje do 100 proc. wartości nieruchomości, nawet na 40 lat i bez prowizji za udzielenie kredytu (w tym przypadku warunkiem jest wykupienie 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy, hospitalizacji i assistance medycznego w InterRisk Vienna Insurance Group).

Agencja Hypermedia była odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej internetowej kampanii reklamowej kredytów mieszkaniowych dla PKO BP. Wykorzystano w niej kontent video w trzech rozmiarach (750×200, 300×250 i 160×600), jak również formy z wykorzystaniem elementów flash na bazie materiałów BTL. Agencja odpowiedzialna była również za planowanie i zakup mediów w portalach: Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, a także w sieciach dostawców: IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i CoreMedia.

Kampania potrwa do końca czerwca.

A. Świderska

Zobacz także:

Heineken: gotowy na festiwal?

BB Elements promuje BB Video

Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version