Jeśli w najbliższą sobotę wybierasz się na Łódź Design Festival, na Twojej liście powinny znaleźć się obowiązkowo trzy wydarzenia: warsztaty Paradyżowa Kraina, obejrzenie wielkoformatowej mozaiki pt. Pocałunek Miłości oraz jedynego w swoim rodzaju Domu Iluzji.

Na te wszystkie wydarzenia zaprasza Ceramika Paradyż, Mecenas Główny Festiwalu. Nie może Cię tam zabraknąć! 

Dla milusińskich
Paradyżowa Kraina to warsztaty kreatywne dla dzieci, które już trzeci rok z rzędu odbywają się w ramach Łódź Design Festival. Podobnie jak w ubiegłym roku uczestnicy zostali podzieleni na trzy kategorie wiekowe. Zaplanowano dla nich m.in. wspólne tworzenie najwyższej wieży ze sznurka, taśmy i makaronu spaghetti, której zwieńczeniem będzie mozaika Ceramiki Paradyż. Główną częścią zajęć w każdej z grup będzie budowanie Paradyżowej Krainy na gotowym planie miasta. Pomysłodawcą warsztatów jest Ceramika Paradyż, a za ich tegoroczny program odpowiadają Archidzieciaki.

Dla nieco starszych   
Zwiedzając Centrum Festiwalowe obowiązkowo trzeba zawitać na I piętro do Domu Iluzji, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje. To jedyne miejsce, gdzie ściany się ruszają, a podłoga ma wymiar 3D. A to wszystko za sprawą graficznych nadruków na płytkach ceramicznych. Miłośników sztuki ulicznej zapraszamy z kolei na uroczyste odsłonięcie street artowej mozaiki ceramicznej Pocałunek miłości, która powstała w ramach projektu Galeria w przejściu. Przy ul. Konstytucyjnej w Łodzi ściany przejścia podziemnego zostały ozdobione wielkoformatową mozaiką, wykonaną z płytek Ceramiki Paradyż. Autorem pracy jest łódzki twórca street artu Egon Fietke, a organizatorem Stowarzyszenie Na co dzień i od święta.

Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
 


Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj