Johnnie Walker jako jedna z największych marek whisky wraz z funduszem AIP Seed Capital dają szansę wszystkim, którzy swoją pasję  chcieliby zamienić na przynoszący zysk biznes.

Rok 2012 otwierają bowiem projektem House of Walkers, a celem przedsięwzięcia jest nic innego jak wspieranie osób z pomysłem, ograniczonych przez skomplikowane procedury i formalności związane z założeniem własnej firmy. Dane statystyczne pokazują, iż 40% Polaków za najważniejszy czynnik sukcesów uważa pomysł na własny biznes, niestety z powodów finansowych tylko 6% rodaków decyduje się na takie posunięcie. Organizatorzy projektu, dostrzegając zapotrzebowanie na tego typu inicjatywę otwierają szeroko drzwi dla ludzi ze świeżymi zainteresowaniami i ciekawym podejściem do tematu własnego przedsiębiorstwa.
           
  Dzięki konkursowi House of Walkers Project, każdy, kto ukończył 18 lat i ma śmiały pomysł na biznes, oparty na swojej pasji, może zrealizować swoje marzenie. Tym, co odróżnia konkurs HOWP jest fakt, że uczestnik nie musi wypełniać skomplikowanych formularzy czy biznesplanów. Wystarczy, że nagra film prezentujący pomysł i w finale przekona do niego jury – powiedział Michał Groniewski, Senior Brand Manager kategorii whisky w firmie Diageo Polska. Uczestnicy z najciekawszymi projektami, wybranymi przez AIP Seed Capital  przejdą do finału, w którym jury przeznaczy po 100 tysięcy złotych dla jednego do pięciu laureatów. Krótkie filmiki (do pięciu minut) można zamieszczać na stronie internetowej konkursu http://aipseedcapital.pl/houseofwalkersproject/ do 22 kwietnia, a Newsweek Polska, Forbes i radio TOK FM objęły patronat medialny nad projektem.
       
    Inspiracją dla chcących wziąć udział w HOWP jest nie tylko sam Johnnie Walker (który spadek po ojcu  przeznaczył na kolonialny sklepik z alkoholem i produktami spożywczymi, a słuszne decyzje biznesowe doprowadziły do powstania jednej z największych marek whisky na świecie), ale też ludzie zaangażowani w projekt. Tomek Rygalik, projektant i architekt oraz ambasador HOWP na własnej skórze przekonał się, co oznacza realizowanie swojej pasji i wytrwałe dążenie do celu, przekształcając swoje zainteresowania w biznes. Jego prace prezentowane były na wystawach w Berlinie, Londynie, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku, Tokio, Walencji. Bliska jest mi filozofia Keep Walking – mówi, podkreślając ideę samej marki Johnnie Walker w projekcie. Także Fundusz AIP Seed Capital, który stworzył rewolucyjny w Polsce model inwestowania w startupy pokazał, że każdy ma szansę na zarabianie swoją pasją. Trzy razy do roku przekazuje po 100 tysięcy złotych nowo powstałym firmom oraz wspiera je na rynku globalnym, pomagając pozyskać inwestora. Potencjał Polaków nie jest w pełni wykorzystywany (…) House of Walkers Project wypełnia tę lukę szukając nie biznesplanów, ale ciekawych ludzi z pasją i pomysłem na biznes – komentuje Jacek Aleksandrowicz z AIP Seed Capital. Więcej informacji na temat firmy i metod działania można znaleźć na stronie internetowej www.aipseedcapital.pl .
            
  House of Walkers Project jest jedną z nielicznych inicjatyw tego typu na przestrzeni ostatnich kilku lat. Jej organizatorzy dają uczestnikom szansę, która będzie owocowała przez długi czas nie tylko spełnieniem zawodowym, ale być może też rewolucją  na rynku młodych przedsiębiorstw w Polsce.

Magdalena Leszczyńska / newss.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj