Jesienią Eska TV sprawdza, czego słuchają ulice polskich miast i oddaje władzę w ręce fanów stacji na Facebooku. Pierwszą nowością jesiennej ramówki będzie program „Co się słucha”, w którym VJe Eska TV wychodzą ze studia i rozmawiają z napotkanymi młodymi ludźmi o tym, jakiej muzyki aktualnie słuchają. Kolejna propozycja powstająca poza studiem, na ulicach polskich miast to „Miejska Lista”. W programie widzowie dowiedzą się, czego słucha Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków i czy są to muzycznie zbliżone, czy całkiem inne miasta.

Jesienią Eska TV sprawdza, czego słuchają ulice polskich miast i oddaje władzę w ręce fanów stacji na Facebooku.
 
Pierwszą nowością jesiennej ramówki będzie program „Co się słucha”, w którym VJe Eska TV wychodzą ze studia i rozmawiają z napotkanymi młodymi ludźmi o tym, jakiej muzyki aktualnie słuchają.
 
Kolejna propozycja powstająca poza studiem, na ulicach polskich miast to „Miejska Lista”. W programie widzowie dowiedzą się, czego słucha Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków i czy są to muzycznie zbliżone, czy całkiem inne miasta.
 
W programie o nazwie „FaceLista” Eska TV zamierza powiązać ze sobą dwa kanały komunikacji – antenę i fanpage stacji na Facebooku. Co tydzień na antenie prezentowane będą klipy wybrane przez fanów profilu Eska TV.
 
Codzienne informacje ze świata muzyki i show businessu od września będą pojawiać się w programie „Hot Plota” (dotychczas „Wazzzup”). W jesiennej ramówce z widzami spotkają się też znani z anteny Eski TV VJe – Jankes, Mrozu, Puoteck, YoAnka (na zdjęciu) i inni – prowadzący swoje stałe programy, w odświeżonej formule.
 
– Wciąż szukamy nowych rozwiązań pozwalających nam być na czasie i jeszcze bliżej naszych widzów. Stąd między innymi koncepcja zaangażowania widzów Eska TV na Facebooku, który dla znakomitej większości z nich jest „środowiskiem naturalnym”. Poza tym – podobnie jak latem – nie chcemy zamykać się w czterech ścianach studia, wychodzimy na ulice i wszędzie tam, gdzie jest muzyka i ludzie, którzy ją kochają. Spotykamy się, rozmawiamy, wzajemnie inspirujemy i cały czas się zmieniamy – mówi Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV.
 
Gwoździem programu we wrześniu ma być finał Miss Club Poland 2011 – trwających przez całe wakacje i relacjonowanych przez Eska TV wyborów najpiękniejszych polskich klubowiczek. Tytuł klubowej miss Polski przyznany zostanie podczas specjalnej edycji programu, nagrywanej w Egipcie.
 
 
KG
 
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj