PGE Obrót przyznano prestiżowe godło „Firma Przyjazna Klientowi”. To wyjątkowy sukces, ponieważ o tym, czy dana firma zasługuje na taką nagrodę, decydują tylko i wyłącznie Klienci. Spółkę doceniono za profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę.

 

– Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania we wprowadzaniu dla nich przyjaznych rozwiązań. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a następnie robimy wszystko, aby te oczekiwania spełnić – mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu
ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Klienci wypowiadający się na temat Spółki doceniają między innymi fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach: 8.00-19.00 oraz 8.00-17.00.

Ogromnym zaufaniem cieszy się także nowoczesne Contact Center (422 222 222), dzięki któremu Klient może załatwić swoje wszystkie sprawy nie wychodząc z domu. To Biuro Obsługi Klienta w telefonie.

Klienci korporacyjni postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej.

– Klienci to nasi partnerzy w biznesie – bardzo cieszy fakt, że są zadowoleni i wysoko oceniają nasze standardy obsługi – dodaje Wiktor Taszka.

„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora projektu – Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.


Wikor Taszka – Członek Zarządu PGE Obrot SA

Agnieszka Szczekala
Rzecznik Prasowy PGE Obrót S.A.
agnieszka.szczekala@gkpge.pl
Tel: 665 850 741

 


PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj